راه های انتقال فایل بین سرور ویندوز و کامپیوتر شخصی

windows-10-logo

بسیاری از مواقع کاربران نیاز دارند فایل های مورد نظر خود را بین سرور ویندوز و کامپیوتر تبادل کنند امابا اتصال ریموت دکستاپ این کار امکان پذیر نیست. در این جا ما چند راه ساده را به شما پیشنهاد می کنیم که با توجه به نیاز خود می توانید انتخاب کنید.

  • استفاده از فضای ابری رایگان مانند Google Drive یا Dropbox: بعد از نصب اینگونه برنامه ها در کامپیوتر شما یک فولدر ایجاد می شود که با کپی ردن فایل داخل آن، فایل در فضای ابری آپلود می شود و اگر همزمان در سرور ویندوز هم آن را نصب کنید و با یک اکانت لاگین کنید در هر دو مکان به فایل ها دست رسی خواهید داشت و به راحتی می توانید فایل ها را تبادل کنید در حالی که یک بک آپ مطمئن از آن ها همیشه در اختیار دارید. این روش برای فایل های حجیم توصیه نمی شود.
  • استفاده از FTP: به راحتی با استفاده از IIS می توانید از طریق FTP فایل های مورد نظر را داخل یک پوشه از سرور ویندوز دانلود یا آپلود کنید. آموزش نصب IIS به زودی به مطالب سایت اضافه خواهد شد. این روش برای انتقال فایل های حجیم مناسب تر است.
  • اشتراک یکی از درایو ها بینکامپیوتر و سرور: هنگام  اتصال از طریق ریموت دکستاپ می توانید بدون نیاز به برنامه های حانبی یکی از درایو های کامپیوتر خود را به اشتراک بگذارید. آموزش اشتراک درایو بین کامپیوتر و سرور ویندوز به زودی به مطالب وبلاگ اضافه می شود.

اگر راه های دیگری را پیشنهاد می کنید در نظرات اعلام کنید تا آموزش استفاده از آن به مطالب وبلاگ اضافه شود.


Send this to a friend

در وبلاگ مشترک شوید و همیشه به روز باشید!
اولین نفر از مطالب ویژه و منتخب وبلاگ آگاه شوید.
به هیچ عنوان اسپم ارسال نمی شود و لینک اختیار لغو کردن عضویت در تمام ایمیل ها موجود است.